VV Alem Penalty-Bokaal 2023

Beste jeugdspelers van ST Alem/RKVSC/Heerewaarden en ST HRC'14/Alem/RKVSC/Heerewaarden JO14 en JO15.
Wij hebben geweldig nieuws voor jullie! Jullie zijn allemaal uitgenodigd om deel te nemen aan de elfde editie van de JAN VAN BOXTEL penaltybokaal. Dit is een evenement dat je niet wilt missen!

De strijd om de penaltybokaal vindt plaats op woensdag 14 juni 2023, aanvang om 18.30 uur. Graag verwelkomen we jullie op het sportcomplex 'de Oude Maas' van VV Alem, waar de keepers van VV Alem, RKVSC en Heerewaarden jullie tegenstanders zullen zijn. Een speciale dank aan Les Cleven en Bart de Leeuw van VV Alem en de keeper(s) van RKVSC en Heerewaarden voor hun deelname als keepers.
In afwachting van het resultaat van de nacompetitiewedstrijd Ysselsteyn-Alem op 11 Juni zal Daav van Mil al dan niet aansluiten als penaltykiller.
Het belooft een spannende avond vol actie te worden!

Op 14 juni zullen jullie per team strijden om de titel van beste penaltyschutter. Elke deelnemer krijgt de kans om in totaal 9 penalties te nemen op de keepers en zoveel mogelijk doelpunten te scoren. Dit is jullie moment om te schitteren en je vaardigheden te tonen!
De winnaars van elk team zullen uiteindelijk strijden om de felbegeerde trofee de prestigieuze JAN VAN BOXTEL penaltybokaal. In de finale krijgt iedere speler de kans om 5 penalties te nemen. Degene die de meeste penalties scoort, zal worden gekroond tot de Penaltykoning van het seizoen 2022-2023. Wie zal er met de titel vandoor gaan?

Na afloop zal de prijsuitreiking plaatsvinden. We willen dan alle deelnemers bedanken voor hun inzet en enthousiasme door iedereen een leuk aandenken te geven.

We verwachten dat iedereen meedoet aan de wedstrijd om de penaltybokaal. Het is belangrijk om te onthouden dat meedoen belangrijker is dan winnen, omdat niet iedereen de winnaar kan zijn. Als je echter om welke reden dan ook niet kunt of wilt deelnemen, geef dit dan tijdig door aan je trainer/leider.

We vragen jullie vriendelijk om op woensdag 14 Juni tussen 18.00 en 18:15 uur aanwezig te zijn. Laten we hopen dat veel ouders en andere betrokkenen jullie komen aanmoedigen !!

Veel succes en plezier tijdens de JAN VAN BOXTEL penaltybokaal!

Met sportieve groeten,

VV Alem