SAVE THE DATE

In verband met de regels rondom het coronavirus heeft de jubileumcommissie moeten besluiten om (bijna) alle festiviteiten rondom het jubileum af te gelasten.

Het mooie programma zoals we dat hadden samengesteld gaat dan ook helaas niet door. Toch gaan we er op 12 september een mooie dag van maken!

De bekerwedstrijden, Alem 1 - DSC 1 en Alem 2 - DSC 2, op zondag 12 september gaan wel door!

Omdat we hier een evenement aan gekoppeld hebben, namelijk een optreden van een DJ na de wedstrijd, zijn we conform de huidige regelgeving verplicht om een corona-toegangscontrole te houden.
Deze toegangscontrole geldt voor iedereen die het sportpark wil betreden, dus ook voor de spelers.

De controle werkt als volgt:
De bezoekers moeten de volgende coronabewijzen gebruiken voor toegang:
· een vaccinatiebewijs; of
· een herstelbewijs; of
· een negatieve testuitslag via testen voor toegang.
Controle van deze bewijzen vindt plaats via de Corona Check app.

Zonder de juiste gegevens worden bezoekers niet toegelaten, ook niet om uitsluitend de wedstrijd te bekijken.
Vriendelijk verzoek om tijdig naar het sportpark te komen om opstoppingen bij de entree te voorkomen!

Programma 12 september
· 11.00 uur Alem 2 - DSC 2
· 14.30 uur Alem 1 - DSC 1
· Na afloop van de wedstrijd optredens van DJ Wesley en/of DJ Wouter.
· Ook zullen de Alemse fanfare en de Bloas en Boemband een optreden verzorgen.
· Omstreeks 18.00 uur vindt de trekking van de jubileumloterij plaats.

Wij hopen dat het een heel gezellige middag gaat worden en vertrouwen op ieders medewerking bij de corona-toegang check.

De wedstrijd om de Gat van Sientje Cup tussen Alem 30+ en DSC 30+ wordt gespeeld op zaterdag 11 September, aanvang 17:00 uur.
De overige programma onderdelen hopen we later in het jaar alsnog in te halen!

De Jubileumcommissie VV Alem 90 jaar