27-03-2022 Alem VR1 - Buren VR1 3 - 2

Alem VR1 - Buren VR1   3-2    (1-1)

Alem VR1 boekt moeizame zege op Buren VR1

We werden nog gewaarschuwd dat de klok vooruit ging, maar er is altijd wel iemand die het vergeet… dus waar Elze vorige week enthousiast haar debuut bij Alem maakte, dacht ze er vandaag even anders over! Om 10.13 u werd ze wakker gebeld en toch met gepaste trots was ze er om 10.25 u.

Die snelheid van de auto zagen we helaas niet terug bij de meiden op het veld. Alem was het eerste kwartier sterk, maar kwam op 0-1 achterstand. Ondanks het slechte spel, kwam toch de 1-1 door Fenne!

Hiermee gingen we de rust in en gingen voor een betere tweede helft, maar alem zou alem niet zijn als we gelijk in de eerste 5 min een tegengoal krijgen. Dus zo vorderde de wedstrijd naar 1-2… het was ook warm hè.

Met een mooie corner en de strakke sixpack van Sharon volgde de 2-2, hup de buik er tegen aan! We zitten weer in de wedstrijd.

Een moeizame tweede helft.. maar we gaan ervoor. Bij een volgende corner trapt onze Ank de bal bijna in het goal, maar een vd dames van Buren stond er nog tussen, met haar hoofd en hand. Dat maakte dat de scheids besloot een penalty te geven voor Alem ivm hands. Yes! Anke maakte het af en zo werd het 3-2, wat de stand bleef tot het eindsignaal.

Hoopppppaaaa, ook slechte wedstrijden moeten gewonnen worden !

Tot de volgende.

Buren