21-09-2021 Haarsteeg VR2 - Alem VR1 1 - 1

Haarsteeg VR2 - Alem VR1   1-1    (1-1)

Alem VR1 sluit bekertoernooi af met gelijkspel

11.
Dat is het aantal speelsters wat je nodig hebt in het veld. Laten wij er vandaag nou net zoveel hebben… hmmm lekker dan, geen wissels.

De laatste bekerwedstrijd tegen Haarsteeg stond gepland voor vanavond. Vooraf nog even de statistieken bekeken en als we vandaag winnen met 0-4, dan zijn we door in de beker, willen we dat?! Uhhh... nee denk het niet. Winnen doen we liever wel vandaag.

Met 11 man trokken we ten strijden. Met wat gehussel in de opstelling kon de wedstrijd beginnen. Alem maakte een aantal mooie combinaties. Imani zorgde met een mooie kopbal voor de 0-1 voorsprong! Lekker bezig meid!

In de rust werden we nog zo gewaarschuwd dat als de tweede helft begon, we direct scherp moesten zijn. Jaja je raad het natuurlijk al… daar ging het mis. Haarsteeg kreeg direct na de rust een kans en wist de 1-1 te maken. Met een aantal blessures voorin, kwam Alem maar moeilijk bij het doel van Haarsteeg. We hebben er met zijn allen hard voor moeten werken om alle ballen achterin weg te houden. Dit lukte zelfs toen we nog maar met 10 vrouwen waren. De wedstrijd eindigde in een 1-1 stand. Dat betekend dat wij op 4 punten komen en daarmee op een gedeelde 2de plaats eindigen in de poule.

Het is maar goed dat we uit de beker liggen, dat betekent ook meer zondagen vrij. Eind goed al goed dus!

Aankomende zondag zijn we lekker vrij en 3 oktober beginnen we aan de competitie!

Imani Rike
Haarsteeg