19-09-2021 Waspik VR1 - Alem VR1 1 - 2

Waspik VR1 - Alem VR1   1-2    (1-1)

Alem VR1 sleept winst uit het vuur

In alle vroegte zijn we richting Waspik vertrokken. Wie verzint het nou om vanaf 10:00 uur in de wei te gaan hobbelen.

Nog niet iedereen was vanochtend wakker. De ene vergat haar voetbalschoenen en de ander stond te wachten voor de veerpont die nog niet bleek te varen.

Met deze moeilijke start bleken we ook nog maar een kwartier voor de warming-up te hebben. Snel wat rondjes en wat rekken en er tegenaan.

De wedstrijd verliep het eerste kwartier goed. Alem kwam door Fenne op een 0-1 voorsprong. Er werd goed overgespeeld en mooie acties gemaakt.
Waspik maakte later in de wedstrijd de 1-1.
Er werd flink wat afgerend, toch maar goed die conditietraining…
Kelly nam eventjes pauze om wat boterhammen met pasta na binnen te werken, zo had ze weer genoeg energie om de tweede helft weer volop te knallen.
Tegen het einde van de tweede helft maakte Noortje 1-2 door een mooie pass van Fenne.

De tweede helft was er veel meer rust in het voetbal. Helaas maakte wij onze kansen niet af.
De wedstrijd eindigde met een 1-2 stand. De eerste 3 punten voor de beker zijn binnen.

Aankomende dinsdag spelen we de laatste bekerwedstrijd tegen Haarsteeg.

Fenne van Mil
Waspik