05-09-2021 Alem VR1 - TGG VR1 1 - 2

Alem VR1 - TGG VR1   1-2    (1-1)

Onnodige nederlaag Alem VR1

Ondanks en veldoverwicht ging Alem VR1 onnodig kopje onder tegen effectief TGG VR1, wat uit weinig kansen tweemaal wist te scoren.

Nadine en Manouk
Wat een heerlijk weer vandaag, misschien toch wel een beetje te warm om te voetballen, tijd om de witte shirts uit de kast te trekken!

Een aantal dames genieten nog lekker van hun vakantie en daarom stonden wij vandaag met 13 vrouw sterk.

Allereerst hebben wij nog een leuk nieuwtje! Vandaag maakte twee nieuwe speelsters hun debuut bij vvalem vrouwen 1. Zij trainen al een hele tijd mee, maar vandaag was het eindelijk zover. Hun eerste officiele wedstrijd!

Wij stellen ze even aan uw voor:

Links Nadine en op rechts Manouk. Fijn dat jullie ons team komen versterken.

We gaan over tot de wedstrijd. TGG was voor ons geheel onbekend. Met een groot aantal supporters langs de lijn gingen we van start. De eerste helft was Alem de betere partij. Met een mooie pass van Jelyn kon Ilse hem in het doel knallen, 1-0 voor Alem. TGG kreeg later een corner, Alem lette minder goed op en het werd 1-1.

De tweede helft kreeg Alem genoeg kansen, echter lukte het niet om er een doelpunt bij te maken.
TGG wist er nog eentje te maken en de wedstrijd eindigde in een 1-2 stand.

Helaas waren er aan de kant van TGG vele pijntjes en blessures waardoor Alem uit de wedstrijd werd gehaald.

Voor nu moe maar voldaan, op naar volgende week!

Ilse van Hezik
TGG