27-09-2020 Alem VR1 - MEC'07 VR1 2 - 1

Alem VR1 - MEC'07 VR1   2-1    (1-1)

Alem VR1 wint van sterk MEC'07 VR1

Nieuwe Tenue
Vooraf aan de wedstrijd werden de nieuwe tenues uitgedeeld. Dit jaar zijn wij gesponsord door niet minder dan Aannemingsbedrijf J.A. van Boxtel BV!
De bloemen voor de sponsoren werden aangeleverd door Ingrid Bloemwerk! Allen bedankt!

Nu over tot de wedstrijd. Al vaker tegen Mec’07 gespeeld afgelopen seizoenen en altijd moeilijk gehad! Zal het nieuwe tenue ons helpen aan een overwinning??!

Al aan het begin van de wedstrijd creëert Mec’07 twee mooie kansen.
Alem moet wakker worden en opstarten. Al snel gaat het erg gelijk op. Zowel de dames van Alem en de dames van Mec’07 zijn erg fel. Mec komt door een maakt een goal. Alem wordt feller en krijgt een penalty mee. 1-1 gemaakt door Anke.

Tweede helft

De tweede helft gaat Alem scherp van start. Het is te merken dat beide teams heel graag willen winnen. Het gaat een beetje op en neer maar Alem blijft de sterkere ploeg. Alem krijgt een vrije trap mee en deze wordt prachtig binnen gekopt door onze Noortje. We hebben de rest van de tweede helft gestreden om deze voorsprong vast te houden en dat is ons tot het einde gelukt. Eindstand 2-1.

We zijn erg blij met deze start van de competitie en onze tenues, op naar volgende week!

Bekijk hier het fotoverslag van dit duel

Foto's   ©2020 v.v. Alem - Piet van Boxtel

MEC'07