02-09-2018 Alem VR1 - SVSSS VR2 4 - 2

Alem VR1 - SVSSS VR2   4-2    (4-0)

Vandaag stond de eerste bekerwedstrijd op het programma. Na enkele weken voorbereiding was de aftrap vanochtend om 11.00 uur tegen SVSSS.

Met nog wat alcohol in het bloed van een leuk feestje gisteravond zijn we van start gegaan.
Het was toch wat warmer en vermoeiender dan verwacht. ?? Het duurde daarom ook een hele tijd voordat het eerste doelpunt erin lag. Al snel volgde de 2-0 en 3-0.
Jaaaajaaa, ons Noortje begint het nieuwe seizoen gewoon met een hattrick met dank aan mooie de assisten van Malou en Jantine. Vervolgens ziet Dirkje (opgesteld als voorstopSTER) een mooi gaatje naar het doel van SVSSS. Na een aantal speelsters voorbij te hebben gespeeld maakte Dirkje een mooie goal, 4-0.

Tijd om even goed uit te rusten, want ja dat was wel even nodig met dit warme weer...

Na de rust kreeg Alem nog wel wat kansen. Helaas kwamen wij hierdoor niet meer tot scoren. SVSSS kreeg de kans om er nog twee te scoren.

De eerste wedstrijd is gewonnen!!!

Na vandaag hebben wij gezien dat wij nog genoeg werk te doen hebben aan onze conditie?? Wij gaan weer hard trainen voor de wedstrijd voor volgende week zondag.

Let’s do this!

Dirkje de Leeuw