24-09-2017 Emplina VR1 - Alem VR1 1 - 1

Emplina VR1 - Alem VR1   1-1    (1-1)

Alem VR1 tevreden met één punt

Afgelopen zondag was het zo ver: Onze eerste competitiewedstrijd in een hogere klasse! Om 09:15 uur gingen wij op pad richting Empelina om daar tegen de vrouwen 1 te voetballen. Eenmaal aangekomen lag het niet aan onze meiden die wat te diep in het glaasje hadden gekeken de avond ervoor, maar er waren werkelijk geen lijnen te vinden op het veld waar wij mochten voetballen!

Daardoor zijn wij wat later, maar toch begonnen aan de wedstrijd. We mochten op de heilige grond voetballen, namelijk het hoofdveld.
Vrij vroeg in de wedstrijd maakte onze opperhoofdkater van zaterdag de 1-0 (Ja fenne, dit ben jij). Door de wat vervelende scheidsrechter kregen wij een erg makkelijk gegeven vrije trap tegen op 9 meter. Helaas was dit lastig tegen te houden en kwamen we op 1-1 voor de rust.

De tweede helft werd er wel beter gefloten, maar leek het voornamelijk nog op een rugbywedstrijd. Meer is er ook niet over te zeggen, en eindigde de wedstrijd in 1-1.
Toch willen wij tevreden terugkijken op het eerste punt in een nieuwe klasse!

Fenne van Mil
Emplina