09-10-2016 Rhelico VR1 - Alem VR1 4 - 0

Rhelico VR1 - Alem VR1   4-0    (4-0)

Helaas is voor alles een eerste keer, net zoals ons eerste verlies dit seizoen... hoewel er een gezellige avond aan vooraf is gegaan waren er dus ook wat ziek zwak en misselijken (bedankt nog voor het overgeef concert Rox ;-)) en 'n hoopje aan geblesseerden. Wel konden we gelukkig op hulp van onze oud speelster Mandy rekenen waar we heel blij mee waren!
Maar dit alles in combinatie met een pittige tegenstander maakte het zo dat de eerste helft er geen beginnen aan was en er dus al vier tegendoelpunten vielen. Toch heeft onze Sharon hier nog een doelpuntje van mee mogen pikken want met al haar goede bedoelingen tikte zij hem het doel in achter Anke!

In de tweede helft gaven we niet op en waren we ook de betere ploeg! Helaas mochten er geen doelpunten meer vallen, en bleef het deze wedstrijd bij 4-0.

Volgende week gaan we weer ertegen aan tegen MEC, thuis om 11.00 uur en hopelijk weer met 3 punten

Bron:    Facebook