18-09-2016 Alem VR1 - Wadenoijen VR1 4 - 3

Alem VR1 - Wadenoijen VR1   4-3    (3-2)

Na een paar goede bekerwedstrijden stond vandaag de eerste competitiewedstrijd op het programma.

Klokslag 11:00 uur nam Alem de aftrap. Alem had in het begin wat moeite om het spel goed neer te zetten. Wadenoijen wist dan ook op een 0-1 voorsprong te komen. Gelukkig herpakte Alem zich snel en wist invaller Hilde een mooie actie op links te maken waarna ze de bal binnen kon schieten, 1-1! Al snel kwam Wadenoijen weer op een voorsprong, 1-2. Het was Fenne die ervoor zorgde dat de tegenstander niet lang van deze voorsprong kon genieten en schoot de 2-2 netjes binnen. Nikki wist later uit een corner van Fenne het derde doelpunt voor Alem te maken, 3-2!!

Na de rust kreeg Wadenoijen meer kansen. Alem moest hard blijven werken zowel verdedigend als aanvallend. Door goed opbouwend spel vanuit achteren kon Hilde de bal voorleggen op Fenne die de bal feilloos binnenschoot, 4-2! Toch bleef het een enorm spannende wedstrijd. Soraya kwam onder de lat staan voor Anke en helaas viel ook Jante geblesseerd uit. Met mooie reddingen van Soraya viel helaas toch nog een doelpunt voor Wadenoijen, 4-3. De laatste minuten waren zenuwslopend, maar Alem heeft de eerste drie punten thuis weten te houden!!!

Op naar volgende week, dan spelen we uit tegen Heerewaarden.

Hilde van Boxtel
Fenne van Mil