03-03-2013 Alem VR1 - Teisterbanders VR2 3 - 2

Alem VR1 - Teisterbanders VR2   3-2    (2-0)

Alem begint goed na 3,5 maand geen wedstrijd te hebben gespeeld!

Eindelijk mogen de dames van Alem weer een wedstrijdje spelen. Helaas moeten we het doen zonder onze keepster Fré, maar we hebben een goede vervangster gevonden, namelijk Dirkje.

We hebben één opdracht meegekregen van onze leider Niels en dat is één doelpunt meer maken dan de tegenstander, want dan win je namelijk altijd de wedstrijd. :

Met dit ons achterhoofd gingen we het veld op. De start van de warming up was iets minder, want we waren alles vergeten. Er waren geen ballen, hesjes etc. We moesten er duidelijk nog even inkomen.

We begonnen gelijk fel, waardoor er meteen een kans kwam van Priscilla en Charita en daarna ook nog van Mandy. Helaas ging deze kans net naast het doel. Door een goede actie van Charita kwamen we dan toch op voorsprong door een knappe goal van Mandy. Al snel daarna maakte Priscilla een prachtige goal (hakbal) en was het 2-0 voor de Alemse dames. Na de 2-0 zakte het iets in en kreeg de tegenstander steeds meer kansen. Maar natuurlijk was daar onze keepster Dirk die een paar prachtige reddingen had.

Na rust begint Alem wat onrustig. Chantal wil de bal terugspelen op Dirk, maar Dirk pakt de bal in haar handen. Vrije trap voor Teisterbanders. Deze gaat er niet in, waardoor we in eerste instantie goed wegkomen. Kort daarna weet Dirk nog een goede bal uit de kruising te halen. Helaas schiet de tegenstander dan toch raak en is het al snel na rust 2-1. Vijf minuten later valt de 2-2. De dames van Alem zijn weer wakker geworden en creëren steeds meer kansen. Door een goede actie van Anne, kan Priscilla de 3-2 binnen schieten. Dit is dan ook meteen de eindstand.

De Alemse dames mogen trots zijn op deze prestatie en gaan met een goed gevoel naar volgende week, want dan wacht Ophemert.

Mandy van der Kammen
Priscilla van der Kammen