01-11-2009 Hedel DA1 - Alem DA1 3 - 0

Hedel DA1 - Alem DA1   3-0

Vandaag belooft een spannende wedstrijd te worden. Deze moeten we kunnen winnen, maar schijn bedriegt..

De eerste helft speelt Alem goed, we creëren genoeg kansen, maar we maken deze niet af.. Hedel creëert weinig kansen, één echte om preciezer te zijn. Hedel maakt deze wél af, en het is al snel 1-0, de 32e minuut.

Het is een spannende eerste helft. Er wordt goed over gespeeld, Alem heeft mooie kansen. Linda legt de bal mooi voor, maar Annelies schiet naast. Ook Priscilla krijgt een mooie kans, maar wordt neergelegd vlak voor doel. En omdat het 'bij ons altijd aan de scheidsrechter ligt', zal dat deze keer ook zo zijn, haha. De grensrechter wil overigens ook nog even genoemd worden, bij deze in positieve zin!

Alem gaat met 1-0 achterstand de rust in. Gerard geeft aan dat dit een van onze beste wedstrijden is en dat we zo door moeten gaan. Als we deze kansen blijven creëren, komt het moment dat we ze afmaken!

Alem heeft vertrouwen en gaat er tegenaan. Toch speelt Alem slecht. De tweede helft is Hedel duidelijk beter. Waar het aan ligt weten we allemaal niet, maar het liep totaal niet. Alem combineerde niet goed, waardoor Hedel beter speelde. Er volgt daarom nog een 2e en 3e doelpunt tegen..

Al met al, de eerste helft speelden we goed, de tweede helft barslecht. We creëerden kansen, maar maakten deze niet af. We moeten deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten!!!

Verslag:    Lynn van Roy