26-04-2009 Alem DA1 - Wadenoijen DA1 3-1

Alem DA1 - Wadenoijen DA1 3-1   (1-0)

De dames van VV Alem begonnen meteen erg fel met de wedstrijd. Wadenoijen moest veel moeite doen om de bal op de andere helft van het veld te krijgen. In de 15e minuut van de eerste helft beloonde Chloé de moeite van het team met een mooie treffer, de 1-0 was binnen. Alem speelde de eerste helft uit met deze stand, maar ze waren veel sterker dan Wadenoijen.

De tweede helft begon Wadenoijen wat sterker dan de vorige helft, maar in de 13e minuut van de tweede helft konden ze een tweede goal van Alem niet voorkomen. Annelies maakte deze mooie goal, en het stond 2-0 voor Alem. In de 80e minuut van de wedstrijd kreeg Annelies nog een mooie kans, maar deze bal rolde over de lat heen. Toch werd de moeite nog een keer beloond. Na een mooie voorzet van Joannet kon Jantine de bal perfect in het doel plaatsen. Jammer genoeg kreeg Wadenoijen in de 88e minuut nog een corner en deze kans benutten ze goed. Hierna klonk het eindsignaal.
Een mooie wedstrijd met een nog mooier resultaat! 3-1!

Chloë Eurlings
Annelies Piels