07-12-2008 Alem DA1 - Heerewaarden DA1 6 - 0

Alem DA1 - Heerewaarden DA1 6-0    (3-0)

Zoals altijd tegen Heerewaarden was iedereen voor de wedstrijd al erg zenuwachtig. Dit omdat de uitwedstrijd tegen Heerewaarden (ook de eerste competitiewedstrijd dit seizoen) net aan met 0-1 gewonnen werd.

We begonnen op tijd en zoals we de laatste tijd van Alem gewend zijn heel sterk.
Petra scoort uit een corner van Jantine na vijf minuten spelen 1-0.
Hiermee komt haar doelsaldo op 5 ;-). Annelies scoort niet veel later 2-0 en Priscilla 3-0.

In de tweede helft begint Alem zoals altijd een tweede helft begint: een beetje rommelig.
Gelukkig zorgt Petra er voor dat Alem weer wat georganiseerder gaat spelen, ze scoort 4-0 (doelsaldo 6 ;-)).
Het zonnetje schijnt en op de bank geniet iedereen van het goede voetbal van Alem. Priscilla maakt gebruik van een foutje dat de keepster van Heerewaarden maakt en scoort 5-0.
Jantine vindt dit niet genoeg en scoort schitterend uit een vrije trap op de rand van het 16 meter gebied 6-0.

Superscore dus!

Kijk HIER voor de foto's van de Wedstrijd