12-10-2008 Alem DA1 - Hedel DA1 3 - 0

Alem DA1 - Hedel DA1 3-1   (2-0)

Alem begint de wedstrijd fanatiek, na 15 minuten gespeeld te hebben is de stand 2-0 voor Alem.
De dames hebben er zin in. Het 1e doelpunt was een mazzeltje, via de voet van Priscilla. De 2e een treffer van Lisa! (zie je nou wel dat je wel kan scoren:)

Hedel laat het er niet bij zitten, en vecht terug. Door een redding van Joannet die goed uit haar doel komt, voorkomt ze de 1e treffer van Hedel.
Er moet door de dames van Alem hard gewerkt worden om de stand te houden zoals deze nu is.
Linda v O heeft het zwaar en word af en toe flink door de mangel gehaald door haar oude teamgenoten. Net voor rust is er een uitstekende aanval van Jantine richting Annelies, waarop Annelies recht voor de keepster komt, maar helaas mist.

(Erg korte rust)

De eerste 10 minuten gaat Alem ook weer goed van start, en zijn er kansen genoeg, helaas word er niet gescoord door Alem. Zo te zien heeft Annelies het goed naar haar zin op haar oude vertrouwde plekje… deze geeft ze zo te zien ook niet meer af.

Lynn loopt zich warm en Priscilla word gewisseld wegens een bil/stuit probleem. Het advies van de trainer. Hou het warm!

Na ongeveer 20 minuten gespeeld te hebben, zakt de spirit een beetje weg, en komt Alem in de problemen. Wat resulteert in een tegendoelpunt 10 minuten voor het einde van de wedstrijd.
Gelukkig kan Annelies haar zenuwen in bedwang houden als zij weer oog in oog staat met de keepster, en tikt ze de bal beheerst in.
Scheids fluit af, en Alem wint met 3-1. een verdiende overwinning, al zeg ik het zelf.

Priscilla v/d Kammen
Lisa Wouters