14-01-2007 Alem DA1 - RKTVC DA1 1 - 0

Alem DA1 - RKTVC DA1 1-0 (1-0)

Om negen uur was het de vraag of de wedstrijd wel door zou gaan omdat het de hele nacht geregend had. Gelukkig scheen er een stralend zonnetje en was iedereen om tien uur aanwezig.
Het was de eerste wedstrijd na een redelijk lange winterstop en de meesten voelden dat in de spieren.
We begonnen met zon tegen. We waren ook zo goed als compleet. Er stonden een aantal mensen op andere plaatsen dan gewoonlijk.
Gelukkig scoorde Chantal het eerste doelpunt. De tegenstander had een redelijk goede keeper dus het was een kunst er voorbij te komen.

De tweede helft was iedereen nog moe van de eerste helft en daardoor viel het spel soms wel eens stil. De tegenstander was net niet goed genoeg om hier gebruik van te maken dus hielden we het bij 1-0.

Toen was het snel douchen anders was het warme water op…

1x   Chantal Pardoel

Verslag:    Margarita van der Harst