12-11-2006 Alem DA1 - Jan van Arckel DA1 1 - 0

Alem DA1 - Jan van Arckel DA1 1-0 (0-0)

Ondanks dat zaterdags vanwege de regen meerdere wedstrijden afgelast waren moesten we toch aantreden tegen Jan van Arckel.
Na lange tijd waren we op volle sterkte. Behalve Susan en Sanne.
We begonnen vol goede moed aan de wedstrijd.
Ondanks dat ons voetballen kwalitatief sterker was dan dat van de tegenstander hadden we toch moeite ze bij ons doel weg te houden.
De achterhoede werkte erg hard en ook Lisa op het middenveld deed het erg goed.
Sjanine had ook haar wedstrijd en wist keer op keer goed weg te komen van haar tegenstandster.
We kwamen helaas niet tot scoren.

De tweede helft kwam Petra in het veld voor Desiree.
Ze scoorde niet veel later de 1-0.
Jan van Arckel zorgde ook nog voor wat spannende momenten voor ons doel maar kwam niet tot scoren. We hebben deze wedstrijd wel een record aantal corners tegen gekregen omdat deze steeds door ons weggewerkt werden tot een nieuwe corner.
De wedstrijd was snel voorbij en toen mochten we met zijn allen onder het genot van een door Helmine geregeld koud biertje onder een even koude douche.

Doelpuntenmakers:

1x   Petra Pardoel