29-10-2006 Heerewaarden DA1 - Alem DA1 1 - 1

Heerewaarden DA1 - Alem DA1 1-1 (0-0)

De dag begon goed. We hadden een redelijk compleet team omdat Priscilla en Susan weer mee konden doen. Er stond een behoorlijk windje op het veld. Heerewaarden had niet veel zin want ze deden amper een warming up. Ze moesten wel op de foto dus de haren waren netjes gekamd. Bij ons liep Corina met een camera rond dus ik hoop dat iedereen blij lachend op staat.
Heerewaarden had een sterk spelend middenveld zodat Lisa zich op het middenveld helemaal kapot liep. Er vielen redelijk wat gewonden aan beide kanten. Gelukkig geen blijvende letsels. Het was ondanks de wind goed te doen op het veld. Sanne raakte haar elastiekje kwijt wat wel erg lastig was met die wind. Gelukkig mocht ze toen wisselen van Bernard.

In de kleedkamer waren we het er over eens dat we iets minder lief moesten gaan worden omdat Heerewaarden veel te veel kon voetballen in het midden.
Annet kwam er in en Lisa schoof door naar de rechter kant. Annelies zakte een stukje terug. Vanuit een rotsituatie voor het doel (veel vrouwen die allemaal de bal willen raken) scoorde Heerewaarden 1-0. Omdat we toen boos werden ging eigenlijk het voetballen daarna stukken beter. Priscilla kwam er in en dat bleek een goede zet, ze scoorde 1-1.
Heerewaarden ging mopperen omdat ze bang waren dat ze de wedstrijd zouden verliezen. Als we nog meer tijd hadden gehad dan was dat misschien ook wel gelukt.
Eigenlijk hadden we toch al met 1-2 moeten winnen omdat de scheidsrechter niet floot toen Jantine als doorgebroken speler opgehangen werd door de keepster. Helaas was de scheidsrechter een echte Heerewaardenaar die niet erg ver kon kijken.
Uiteindelijk waren we wel tevreden met ons gelijkspel.
Ons spel beloofd veel goeds voor de volgende wedstrijden.

Doelpuntenmakers:

1x   Priscilla van der Kammen