25-09-2005 Beesd DA1 - Alem DA1 2 - 0

Beesd DA1 - Alem DA1 2-0

Dames vergeten 'n punt te pakken

De dames hadden wat recht te zetten na een teleurstellende wedstrijd tegen Jan van Arckel.

Het weer was prachtig. Hoe zal het nu weer gaan, tegen een van de koplopers ?
Na het praatje van de leider was iedereen op scherp gezet. Goed beginnen is het halve werk. Nou, ik kan terugkijken op een hele goede wedstrijd van onze dames.

De dames van Beesd is een leuke ploeg om tegen te voetballen, op belangrijke positie hebben ze sterke speelsters staan. Jammer was het dat wij na 20 minuten spelen achter kwamen.(een zeer ongelukkig moment).
Het verzet was nu niet gebroken, wij gingen geweldig door, Petra kreeg na een geweldige rush, een goed schot op goal. Pijnlijk was het dat de bal op de paal belandde. Bij rust was het 1-0 achter.

In de rust had iedereen wat te vertellen naar elkaar toe, dan is voetbal beleving prachtig om te aanschouwen. Ook in de 2e helft het bleef gewoon weer goed gaan en het spelbeeld ging heen en weer.
Na een scrimmage in onze 16 mtr belandde de bal ongelukkig in ons doel: 2-0 achter.
Tegen het einde van de wedstrijd vond de scheids het zat dat de leider van Alem weer het gelijk aan zijn zijde had, en stuurde de beste man achter de lijn.( de scheids heeft altijd gelijk...? )

Dames, ik ben weer trots op jullie... zo doorgaan.

De leider.
Peter Rooijakkers

Versie Beesd
Judit van Tilburg opende na een kwartier de score en daar bleef het bij voor de pauze. Kansen kreeg Beesd genoeg, echter de bal wilde er niet meer in. De tweede helft gaf hetzelfde spelbeeld te zien. Alleen Corina van Wijk wist nog een keer het net te vinden: 2-0.

Verslag:    Peter Rooijakkers