19-05-2019 SC Elshout 5 - Alem 4 1 - 4

SC Elshout 5 - Alem 4   1-4    (0-2)

Routiniers helpen Alem 4 aan zege op SC Elshout 5

Alem 4 heeft zondagmorgen met ruime cijfers gewonnen van SC Elshout 5. In Elshout werd het 1-4 door goals van Rick Leerintveld, Koen de Leeuw en de routiniers Joop Kollenburg en Kees-Jan Zwanenberg scoorden ieder ook eenmaal.

Na een half uur het eerste hoogtepunt, Rick Leerintveld werkt een assist op zichzelf gemakkelijk binnen. Daarna ontbrandt de wedstrijd want de euforie is nog niet van de Alemse gezichten verdwenen of het staat ook al 0-2, als Koen de Leeuw de bal knap in de hoek mikt.
De tweede helft kenmerkte zich door een meesterwerkje van aanvoerder Joop Kollenburg. Met een fluwelen balbeheersing trapte Kollenburg een fabelachtige boogbal, die met Bergkampiaanse klasse in het Elshoutse doel belandde.
Kees-Jan Zwanenberg maakte aan alle aspiraties van Elshout definitief een einde toen zijn wreeftrap de keeper van SC Elshout te machtig was : 0-4.
De 1-4 vlak voor het einde van de wedstrijd was voor de statistiek.

0-1 Rick Leerintveld
0-2 Koen de Leeuw