28-04-2019 Alem 4 - FC Engelen 5 6 - 0

Alem 4 - FC Engelen 5   6-0    (4-0)

Eenvoudige winst

Op een kil sportpark "De Oude Maas" moest Alem 4 vanmorgen aantreden tegen rode lantaarndrager FC Engelen 5. Het werd een eenvoudige overwinning voor de ploeg van Stan Schreuders.

Alem 4 begon de wedstrijd voortvarend en na meerdere kansen was het in de 17e minuut raak toen Danny Wuits eenvoudig 1-0 binnenschoot. Halverwege de wedstrijd stond er 4-0 op het scorebord, door nog een doelpunt van Danny Wuits, Rick Leerintveld doelpuntte en de vierde treffer kwam van de voet van Sam Stoof. Een schitterende goal, waarbij zelfs het beroemde doelpunt van Van Basten verbleekte.

Na rust ging Alem 4 weer volop in de aanval en had geen kind aan FC Engelen 5. De ploeg uit Engelen probeerde het wel maar was niet bij machte om het de Alem-achterhoede moeilijk te maken. Rechtsachter Gerwin van der Burg gaf zijn tegenspeler geen kans en centraal hielden Alex Steenbekkers en Chris van Oers de touwtjes stevig in handen.
Koen van Kessel tekende voor de 5-0. Het slotakkoord was voor Rick Leerintveld die de bal door aanvoerder Joop Kollenburg op een presenteerblaadje aangereikt kreeg en met zijn tweede treffer de 6-0 achter de keeper schoot.

1-0 Danny Wuits
2-0 Rick Leerintveld