14-04-2019 Alem 4 - CHC 4 2 - 1

Alem 4 - CHC 4   2-1    (1-1)

Alem 4 buigt na zwakke eerste helft achterstand om en wint

Met veel moeite heeft Alem 4 zondagmorgen gewonnen van CHC 4 Het werd 2-1 voor de thuisclub.

De bezoekers uit Den Bosch namen op sportpark De Oude Maas de leiding. CHC scoorde na twintig minuten voetballen 0-1. Ondanks alle goede bedoelingen liep het niet bij de oranjehemden en Alem 4 ging met een 0-1 achterstand rusten.
Trainer-coach Stan Schreuders bleef opvallend kalm en rustig in de rust en sommeerde het team om vooral voetballend naar oplossingen te zoeken.
Zijn advies werd maar ten dele opgevolgd, want ook in de tweede helft bleef Alem 4 maar wat aanmodderen. En omdat CHC 4 er in het tweede bedrijf ook niet veel van bakte, kon de thuisploeg de achterstand toch omdraaien in een voorsprong.
Gijs Sars bracht Alem 4 langszij de Bosschenaren en even later zorgde Niek van Lent met zijn treffer voor 2-1.

Alem 4 won weliswaar met 2-1, maar de wijze waarop stemde elftalleider Jory Hooijmans niet tevreden. De reden van het slappe optreden van de ploeg is voor Hooijmans niet helder: "Het is beter dat er niet veel gezegd wordt na zo'n prestatie en dat we deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten".

Oudgediende Kees-Jan Zwanenberg weer opgeroepen

20e Minuut 0-1 CHC