04-11-2018 BVV/Timmermans Infra 5 - Alem 4 3 - 2

BVV/Timmermans Infra 5 - Alem 4   3-2    (1-2)

Alem 4 verlies topper tegen BVV 5 nipt

Een wedstrijd met twee gezichten. De eerste helft was voor Alem 4, terwijl in de tweede helft Alem zich de kaas van brood liet eten, met als resultaat een nederlaag.

Doelman Joost Stoof was de man van de wedstrijd. De Alemse sluitpost ranselde onmogelijke ballen uit zijn doel, pakte penalties. Zijn excellente optreden was helaas niet voldoende om de punten mee naar Alem te nemen.

Na een perfecte steekpass van Rick Leerintveld, bracht Bas Brekelmans met een wereldgoal Alem 4 op voorsprong. Met name linkermiddenvelder Rick Leerintveld was zijn directe tegenstander vaak te snel af en tekende voor de 1-2, nadat BVV langszij was gekomen.
vanaf dat moment werd BVV sterker en kregen de oranjehemden nauwelijks nog kansen.
Vlak voor rust kreeg BVV 5 een penalty en die was een prooi voor Joost Stoof. "Dat we daarna toch verliezen, daar ben ik echt ziek van. Dat maakt dat ik een dubbel gevoel overhoud aan deze wedstrijd", benadrukte Stoof.
“Eigenlijk hadden we een paar kansrijke aanvalsacties beter moeten uitspelen om met een gunstiger ruststand aan de thee te gaan”, aldus aanvoerder Alex Steenbekkers.

De gastheren pakten vanaf het begin van de tweede helft het initiatief en gaven dit niet meer uit handen. In de 60e minuut werd de gelijkmaker gemaakt door de spits van BVV 5. Alem 4 kwam maar niet onder de zware druk vandaan. In de 85e minuut moest Alem 4 ook nog de beslissende derde treffer incasseren (3-2).
Dat de score niet hoger uitviel, was aan Alem-doelman Joost Stoof te danken. De keeper was namens Alem 4 de grote uitblinker.

"Er valt niet zoveel op af te dingen", vond Stan Schreuders, coach van Alem 4.
"Mijn spelers waren vergeten dat een wedstrijd uit twee helften bestaat."

12e Minuut 0-1 Bas Brekelmans
26e Minuut 1-1 BVV