10-05-2018 OSC'45 5 - Alem 4 5 - 1

OSC'45 5 - Alem 4   5-1    (2-1)

Alem 4 kan het niet bolwerken tegen sterk OSC'45 5

Goed spelend Alem 4 komt toch tekort tegen sterk OSC'45 5

Met een krappe selectie, vier gastspelers, plus één supporter (Sharon Hooijmans) nam Alem 4 het vanmorgen op tegen OSC'45 5, de koploper in de 6e klasse 632.
Hoewel Alem de lijstaanvoerder goed partij gaf moest het toch buigen in Orthen. Zoals gebruikelijk begon Alem 4 weer eens bijzonder zwak aan een wedstrijd en de tegenstander van vandaag wist daar slagvaardig van te profiteren en na vijf minuten keek Alem 4 al tegen een 2-0 achterstand aan.
Daarna herstelde Alem 4 zich en kwam het door een doelpunt van Elies Grandia terug in de
wedstrijd: 2-1. Deze stand stond nog steeds op de borden toen beide elftallen aan de thee gingen. De behoudende tacktiek van coach Schreuders leek te werken.

Ook na rust deed Alem voetballend nauwelijks onder voor OSC'45. De Orthense ploeg onderscheidde zich door persoonlijke fouten van Alem-spelers genadeloos af te straffen.
Bij een achterstand van 4-1, scoorde Jeffrey Kollenburg met een prachtige boogbal, maar al voordat Alem 4 was uitgejuichd had arbiter Cakir dit doelpunt om onduidelijke redenen geannuleerd. De 5-1 even later was alleen nog belangrijk voor de statistieken.

Een geflatteerde nederlaag, met als uitblinkers de vier gastspelers, Jaap van Boxtel, Peter de Cocq van Delwijnen, Jeffrey Kollenburg en Kees-Jan Zwanenberg.

1-0 OSC'45
2-1 Elies Grandia