22-04-2018 Alem 4 - OJC Rosmalen 16 2 - 2

Alem 4 - OJC Rosmalen 16   3-6    (1-3)

Temperatuur breekt Alem 4 op

Onder meer dan tropische omstandigheden kon Alem 4 vanmiddag de "junioren" van OJC Rosmalen 16 niet bijhouden

De Rosmalense ploeg gaf vanaf het eerste fluitsignaal van scheidsrechter Jan van Lent meteen gas, waardoor het team van coach Schreuders zelf niet aan voetballen toekwam en voordat Alem 4 zelf ging voetballen stond het al met 0-2 achter.
Toen ook de zomer in April vat kreeg op OJC, liet Alem zien dat het voetbaltechnisch meer in huis had dan OJC Rosmalen. Het Alemse middenveld, Kollenburg, Reuvers, Leerintveld en Hofman, hadden controle op het middenveld en de aansluitingstreffer van Jorge Reuvers kwam dan ook niet uit de lucht vallen. De gelijkmaker hing in de lucht, maar bij een van de snelle uitvalen van OJC werd de ruststand op 1-3 bepaald.
Alem 4 kwam na rust goed uit de startblokken en OJC had het moeilijk met een ontketende Rick Leerinveld. Leerintveld trapte eerste ala C.Ronaldo een strafschop binnen en even later rondde hij een voorzet van Alex Steenbekkers koel af: 3-3 ! De wedstrijd leek te kantelen, maar een streep van een afstandschot sloeg onhoudbaar achter stand-in doelman Lucas Steenbekkers binnen.
Deze tegenslag kwam Alem 4 niet meer te boven en gooide de handdoek, waardoor OJC Rosmalen in het laatste deel van de wedstrijd nog tweemaal kon scoren.
Alem 4 verloor daardoor weliswaar geflatteerd met 3-6.

Wissels
Paul Brekelmans Elies Grandia