08-04-2018 Alem 4 - Den Dungen 6 1 - 1

Alem 4 - Den Dungen 6   1-1    (1-0)

Remise tussen Alem 4 en Den Dungen 6

Alem 4 revancheerde zich vanmorgen voor de kansloze 6-0 nederlaag in Den Dungen. En met wat meer fortuin had Alem 4 ook zomaar kunnen winnen van het hoog geklasseerde Den Dungen 6.
De elf spelers die coach Stan Schreuders vandaag het veld in had gestuurd lieten hem niet in de steek. De sterk spelende Jorge Reuvers en Rick Leerintveld waren de baas op het middenveld en Alex Steenbekkers en de voor elke tegenstander irritant spelende Chris van Oers als slot op de deur.
Het zonnetje scheen en de temperatuur tikte de twintig graden celsius aan en dan is Alem 4 aanvoerder Joop Kollenburg op zijn best; driehoekjes, loopacties, steekpassjes toverde hij uit zijn omvangrijk voetbalarsenaal. Het was dan ook niet gek dat Kollenburg de assist leverde aan Jacco Bogers die met de punt van de schoen de bal voorbij aan de Den Dungense doelman in het doel tikte.

Na rust een wat beter Den Dungen 6. Den Dungen kreeg wat kansjes, maar Alem 4 doelman Jory Hooijmans was weer uiterst betrouwbaar en een grote "sta in de weg" voor de Den Dungense spitsen.
Toch kwam Den Dungen langszij door een discutabel doelpunt. Volgens Alem grensrechter Tim Hanegraaf profiteerde de doelpuntenmaker van een buitenspelpositie even tevoren. De warrig fluitende arbiter van der Kammen negeerde echter het vlagsignaal van Hanegraaf.

Een gelijkspel was wél de verhouding in deze sportieve wedstrijd en beide teams konden vrede hebben met de 1-1 remise van vanochtend.

br />

Meer Foto's van deze wedstrijd