08-10-2017 Alem 4 - BMC 7 8 - 0

Alem 4 - BMC 7   2-1    (1-0)

Met de hakken over de sloot

Moeizaam hield Alem 4 vanmorgen de drie punten in eigen huis.

Na de zeperd van vorige week (6-0 verlies tegen Den Dungen 6) herstelde Alem 4 zich vanmorgen enigszins.
In de beginfase, een gelijk opgaande wedstrijd met de grootste kans voor BMC, de bal gaat nét naast het Alemse doel. Alem stelt hiet een kansje van Wilbert van Boxtel tegenover, op aangeven van Alex Steenbekkers.
De wedstrijd speelde zich grotendeels af op het middenveld, totdat Thomas van Mook na een voorzet van Van Boxtel de score openbreekt.
Aanvoerder Joop Kollenburg hield het vandaag na 35 minuten al voor gezien, hij werd afgelost door Sam Stoof. Voor rust gebeurde er verder weinig meer en met een 1-0 stand in Alems voordeel werd er gerust.

In de tweede helft trekt BMC de stand al snel gelijk. Daarna ging er bij beide teams nogal wat mis en zowel Alem als BMC konden geen vuist maken, beide doelmannen hoefden nauwelijks in actie te komen.
BMC 7 had wél het beste van het slechte spel en was de ploeg met het meeste aanspraak op de zege. De wedstrijd leek echter uit te draaien op een puntendeling.
In de slotminuten van de wedstrijd kreeg Alem een corner. De voor het doel geslingerde bal werd door voorstopper Niels van Hooft met de hak op miraculeuze wijze door een kluwen van spelers in het Bericumse doel gemikt. Na een moment van verbazing realiseerde ook Van Hooft zich, dat hij de winnende treffer had gemaakt.

Thomas van Mook opent de score

Niels van Hooft "hakt" overwinning binnen

Meer Foto's van deze wedstrijd