24-09-2017 Alem 4 - Maliskamp 6 8 - 0

Alem 4 - Maliskamp 6   8-0    (5-0)

Vliegende start Alem 4

Alem 4 is deze jaargang voortvarend begonnen, het arme Maliskamp 6 had vanmorgen geen schijn van kans.

Het nieuwe management van Alem 4 (Stan Schreuders/Wilbert van Boxtel) leek de spelers van Alem 4 nieuw elan te geven, er werd gespeeld als in hun beste dagen en Maliskamp 6 kwam er nauwelijks aan te pas.
Al snel in de wedstrijd kwam Alem op voorsprong, Wilbert van Boxtel bracht, na een lepe steekpass van de debuterende Gerard van Mook, Jacco Bogers in stelling. De oud-topschutter van Alem 2 maakte geen fout: 1-0.
Wilbert van Boxtel kreeg de mogelijkheid om de stand te verdubbelen, zijn wat te wild geschoten inzet verdween echter over het doel. Ben van Boxtel deed dat beter, zijn ziedend schot verdween via onderkant lat in het doel en even later was de Maliskampse doelman kansloos op een diagonaal schot van Van Boxtel.
Bogers tikte achter het standbeen langs 4-0 binnen, alvorens Paul Brekelmans kappend en draaiend door de Maliskampse defensie slalomde en de 5-0 ruststand aan liet tekenen.
Even voor rust werd de enige kans van Maliskamp in deze wedstrijd, door Alem-doelman Jory Hooijmans op miraculeuze manier uit de kruising geranseld.

Na rust ging Alem 4 door waar het gebleven was, na aangeven van de ingevallen Rick Leerintveld schoot Jacco Bogers op de paal. Een schitterende lob van Leerintveld trof even later wel doel.
Met een harde wreeftrap maakte Ben van Boxtel zijn derde doelpunt en bracht daarmee de stand op 7-0.
Toen een minuut of twintig voor tijd Maliskamp dermate zoek gespeeld was, dat het ballen in eigen doel doel begon te schieten, had de Maliskampse equipe er geen zin meer in en behoedde de uitstekend fluitende scheidsrechter van der Kammen, Maliskamp 6 van een nog grotere nederlaag door af te fluiten en de Rosmalenaren de resterende minuten te schenken.

Opmerkelijk was dat aanvoerder Joop Kollenburg zonder zichtbare problemen de gehele wedstrijd speelde.

Vader en zoon van Mook, vanochtend samen in de basisopstelling

Ben van Boxtel, uitblinker met drie treffers

Jory Hooijmans

Bram v/d Zanden Chris van Oers Niels van Hooft Bas Brekelmans