06-11-2016 Alem 3 - BVV 3 1 - 5

Alem 3 - BVV 3    1-5    (1-0)

Vandaag zullen wij na enige weken van stilte weer een verslag voor u typen met het niveau van de bovenste plank.

Alvorens we aan dit verslag beginnen willen wij ons verontschuldigen voor de stilte die ons getercht heeft de afgelopen 2 weken, hier waren onder andere maar liefst 5 doelpunten in 2 wedstrijden door Jorn Bergmans de boosdoener van. Om jonzen spits niet teveel 'neffe zn schoene' te laten lopen zoals we dat bij Alem III zeggen, hebben we geen verslagen gepubliceerd. Omdat hij gister al gescoord heeft was het kruid voor vandaag al geschoten.

Ah fijn, de wedstrijd. Door een verkeerde terug-speel-pass van Vas Bissers op onze doelman Bart 'Lionel de Lion' de Leeuw komen we volledig tegen de verwachtingen in op een 1-0 voorsprong. Na rust zetten we even aan en zien we dat koploper BVV gelukkig op een 1-1 stand komt, vervolgd door de 1-2, 1-3, 1-4 en zelfs de 1-5. Nadat zelfs Jeroen Bakker de halve hectare betrad waarop d.m.v. een lijnentrekker lijnen op gezet zijn om het spelletje 'voetbal' op te spelen (wij hebben er inderdaad ook nog nooit van gehoord) vond de scheidsrechter het wel welletjes en blies hij af met een mooie 1-5 stand in het voordeel van BVV. Kortom een prachtige voetbalochtend waar na enige chaos na de anal voorsprong toch een mooie nederlaag in de wacht werd gesleept door de titanen van III.

Bas Vissers

Bron : Ben van Boxtel