16-10-2016 Alem 3 - HRC'14 4 4 - 3

Alem 3 - HRC'14 4    4-3    (3-2)

Vandaag een teleurstellend resultaat op het scorebord bij Alem III, er werd namelijk met 4-3 gewonnen van HRC 4. Alhoewel dit voor menig mens als een victorie wordt aanschouwd kunnen wij u toch mededelen dat we balen van dit resultaat. Als je in de eerste helft met 2-0 achterstaat en dan uiteindelijk de wedstrijd toch wint, dan baal je toch wel dat je de wedstrijd zo uit handen geeft.
Ook de zogenaamde 'winnaarsmentaliteit' lieten we vandaag zien. Een term die niet in ons woordenboek thuis hoort. 'Ik krijg nog steeds tranen in mijn ogen als ik de schokkende beelden voor me zie.' vertelde Jannick van der Zanden die naar het scorebord refereerde met daarop de 4-3 stand in het voordeel van Alem. Jannick die overigens een goede pot voetbalde met mooie rushes langs de zijlijn. Twee van deze rushes wist hij zelfs om te zetten in een doelpunt. Ook Rob van Boxtel en Emiel de Rouw wisten het net te vinden.
Ook complimenten aan Jorn Bergmans die wederom voorin de nul wist te houden. Met al deze doelpuntenmakers was het ook niet moeilijk om te zeggen wie de 'mens of the match' zijn. Namelijk verdedigende linkervleugelback Daan dn Dollar dn Euro van Dijk en keepmeneer Bart Lionel de Lion de Leeuw.

Rob van Boxtel
Eigen Doelpunt