05-04-2015 Alem 3 - SCZ 3 0 - 0

Alem 3 - SCZ 3   0-0    (0-0)

Titelkansen niet meer in eigen hand

De strijd om het kampioenschap lijkt gelopen voor Alem 3...

Passende uitblinker John Donks

Na de 0-0 tegen SCZ 3 heeft Alem 3 de kans op het kampioenschap niet meer in eigen hand

Alem 3 haalde vanmorgen alles uit de kast om koploper SCZ 3 te verslaan, werkte hard en met overgave maar bleef
steken op 0-0.
Het fysiek sterk spelende SCZ zette Alem in de beginfase meteen de duimschroeven aan. De uitmuntend keepende Alem doelman Tony Ketels moest al snel in de wedstrijd een Zoelens schot uit de bovenhoek tikken.
De eerste helft kenmerkte zich door twee hardwerkende ploegen, een klein veldoverwicht voor SCZ, maar nauwelijks kansen.

Ook in de tweede helft de meeste dreiging van SCZ, omdat Alem wat makkelijk vrije trappen rond de zestien meter veroorzaakte, maar SCZ vond telkens een attente Ketels op haar weg.
Onder leiding van de jagende, bikkelende en sleurende John Donks kwam Alem beter in de wedstrijd en kreeg ook wat mogelijkheden. Een schot van grote afstand van Wilbert van Boxtel ging naast en voorstopper Peter de Cocq van Delwijnen kwam een haartje tekort om een corner binnen te knikken.

Meer dan een gelijkspel zat er vanmorgen niet in, waardoor SCZ met drie verliespunten minder dan Alem koploper blijft.
De Alemse hoop is nu gevestigd op GVV 4, dat volgende week tegen SCZ 3 speelt. Wint GVV 4 van SCZ 3, dan ligt voor Alem 3 de weg naar het kampioenschap weer open.

Man of the match Tony Ketels hield weer "de nul"

Foto's   © 2015 Piet van Boxtel / Theo Leerintveld - v.v. Alem

Tony Ketels