14-09-2014 Alem 3 - HRC'14 4 2 - 0

Alem 3 - HRC'14 4   2-0    (2-0)

Winst in stroeve start

Het was Alem 3 vanmorgen aan te zien dat het nog geen wedstrijd in de benen had. Van goed combinatiespel en de bekende "driehoekjes" was vanmorgen nog geen sprake. Alem mocht van geluk spreken dat HRC'14 het Alem niet te moeilijk maakte, zodat Alem 3 in de eerste wedstrijd van het seizoen de drie punten in eigen huis kon houden.
Alem begon nog wel voortvarend met een schot van Wilbert van Boxtel, dat gepareerd werd door de HRC'14 doelman.
Na een half uur kwam Alem 3 verdiend op voorsprong Thomas van Mook rondde voorbereidend werk van van Boxtel koeltjes af.
En meteen nadat Alem-keeper Theo Leerintveld voor de eerste keer in de wedstrijd op de proef was gesteld, verdubbelde Kees-Jan Zwanenberg de Alemse voorsprong.
Na rust werd er weinig spektakel meer geboden door beide teams. Enige wapenfeit was een voorzet van Jannick van der Zanden die door Elies Grandia op de lat werd gekopt. HRC'14 4 kon hier helemaal niets tegenoverzetten, zelfs een kruip door / sluip door wedstrijd tussen HRC'14 spits Henry Jansen en Alem goalie Leerintveld werd in het voordeel van laatst genoemde beslecht, zodat de sportieve wedstrijd eindigde in een zege van Alem 3.

Druk bezette Alemse bank

Alem 3 laat zich de overwinning goed smaken

Opstelling

Theo Leerintveld