04-05-2014 Alem 3 - Heerewaarden 3 3 - 0

Alem 3 - Heerewaarden 3   4-1    (3-0)

Seizoen afgesloten met een overwinning

Ook Peter van Boxtel gaat voor de aanvoerdersband. Streeft hij daarmee Joop Kollenburg voorbij?

Een wedstrijd tussen twee teams die snakken naar het einde van de competitie.

Alem 3 speelde 'n acceptabele eerste helft en was duidelijk beter dan het vermoeid ogende Heerewaarden 3. Alem toverde zelfs enkele sublieme combinaties op de grasmat. Een combinatie tussen Henri van den Berk en Hans Brekelmans werd door laatstgenoemde afgerond.
"One touch" voetbal gevolgd door een bekeken steekbal van Ton Steenbekkers werd door Hans Brekelmans schitterend over de Heerewaardense keeper in het doel gestift. Een mooier doelpunt dan die van Joop Kollenburg vorige week, aldus Brekelmans.
Vlak voor rust een panna van Kees-Jan Zwanenberg, waarna de voorzet van Brekelmans door Henri van den Berk stijf in de kruising werd gekopt.

Na rust leek het er even op dat Alem 3 verder door zou drukken. Emin Alkan zorgde al snel voor het vierde Alemse doelpunt. Maar daarna ging de wedstrijd als een nachtkaars uit. Heerewaarden redde nog de eer na wat mis-communicatie in de Alemse verdediging. Verder ging er in het tweede bedrijf bij beide teams heel veel mis. Het eindsignaal van de goed fluitende scheidsrechter van Veeren kwam als een verlossing.

Oud Alem trainer/speler Marien van Tussenbroek

Tony Ketels