18-11-2012 MEC'07 4 - Alem 3 0 - 10

MEC'07 4 - Alem 3   0-10    (0-4)

Prijsschieten

Na wat omzwervingen door de Betuwe was toch nog iedereen op tijd om tegen elf uur af te trappen.
Het vierde elftal van de Maurik / Ek en Wiel Combinatie bleek deze morgen een maatje te klein voor Alem 3.
Niet een heel goed spelend bracht Alem tóch dubbele cijfers op het scorebord.
Deze wedstrijd die al bijna als "baaldag" was uitgesteld, werd vooral op aandringen van Wilbert van Boxtel toch gespeeld.
van Boxtel die ook het voortouw nam door maar liefst zes keer doeltreffend uit te halen.
Omdat MEC'07 heel slecht verdedigde had Wilbert er in zijn eentje wel tien kunnen maken... Er ging dus ook nog wel het een en ander mis.
Bij Joop Kollenburg ging vanochtend weinig mis, hij maakte optimaal gebruik van de zeeën van ruimte die hij kreeg. Hoogtepunt in het optreden van Kollenburg was het afstandschot dat over de vredestichtende Wilbert van Boxtel en de MEC'07 verdedigers over de keeper in het doel zeilde.
De dubbele hattrick van Wilbert van Boxtel werd gevolgd door een enkelvoudige van Theo Leerintveld. Jeroen Bakker was nog dicht bij een doelpunt, maar zijn kopbal miste richting en kracht. De ingevallen Willem Toonen viel op door binnen vijf minuten twee MEC'07 spelers omver te rakelen. Vlak voor tijd was er nog het bekende incidentje met jubilaris Henri van den Berk, zodat vanmorgen weer alle bekende ingrediënten in de wedstrijd zaten.

Opstelling

Bram v/d Zanden