04-11-2012 Ophemert 2 - Alem 3 0 - 2

Ophemert 2 - Alem 3   0-2    (0-2)

Alem 3 verslaat koploper

Alem 3 moest vanmorgen op bezoek bij de verrassende koploper Ophemert 2.
Op tijd vertrokken moest het elftal van manager van Boxtel zich voor de wedstrijd bezig houden met een warming-up, die gemakkelijk driemaal langer was dan voor het 3e gebruikelijk...
De wedstrijd speelde zich in de beginfase vooral af op het middenveld, daar waar Ophemert enthousiast speelde was Alem de meer balvaste ploeg.
De eerste de beste kans in de wedstrijd was meteen een doelpunt. Na goed doorzetten van de grieperige Wilbert van Boxtel, kwam de bal vanaf de achterlijn bij Theo Leerintveld, die dit buitenkansje raak kopte.
Vlak voor rust kwam Alem op 0-2. De hoofdrolspelers waren dezelfden, maar de rollen omgedraaid. Vanaf de achterlijn bediende Leerintveld van Boxtel, welke de tweede Alemse treffer liet aantekenen.

Meteen na rust, een aanslag op het Alemse dreh- und angelpunkt Peter van Boxtel. De Ophemertse dader werd door de scheidsrechter gedecideerd van het veld gezonden. Daarna wist het nog ongeslagen Ophemert, Alem niet meer in problemen te brengen. Het was te danken aan de 54-jarige Ophemertse doelman Piet Verbeek, dat Alem niet uitliep naar een ruime overwinning. Theo Leerintveld, Wilbert van Boxtel en de ingevallen Mees van Mil vonden de Ophemertse goalie op hun weg.
Het bleef bij een dikverdiende 0-2 overwinning voor Alem 3.

Bram v/d Zanden

Henri v/d Berk Ton Steenbekkers Marc van Boxtel Gerwin v/d Burg