23-09-2012 Alem 3 - TEC 4 2 - 3

Alem 3 - TEC 4   2-3    (1-1)

Complimenten maar geen punten

Alem 3 moest vanmorgen de punten laten aan TEC 4. Daar waren echter aanwijsbare oorzaken voor. Maar liefst vijf spelers hadden zich om uiteenlopende redenen afgemeld, de keeper kwam niet opdagen en de geplaagde team-manager van Boxtel zag vlak voor tijd ook nog Joop Kollenburg met een achillespeesblessure afhaken terwijl John Donks al vroeg in de wedstrijd geblesseerd uitviel.
De overgebleven spelers lieten hun coaches (Joop Kollenburg schikte zich moeiteloos in de rol van assistent-coach) niet in de steek. Er werd voor elke meter gestreden en stand-in doelman Henri v/d Berk ranselde de een na de ander bal uit zijn doel. Gaandeweg kwam Alem beter in de wedstrijd, maar keek toen al tegen een 0-1 achterstand aan. Vlak voor rust kwam Alem op gelijke hoogte. Een super-pass van Peter van Boxtel op zijn broer Wilbert, werd door laatst genoemde via de onderkant van de lat in het doel geschoten? Omdat scheidsrechter Fons van Boxtel geen camera-technologie op de doellijn tot zijn beschikking had, liet hij doorspelen. De weer in het veld gesprongen bal werd door Theo Leerintveld alsnog en definitief in het doel gekopt.
Na rust had het Turkse TEC 4 wel het betere van het spel, was wel wat dreigender dan Alem, maar echt gevaarlijk werd het niet. De 83e minuut werd Alem 3 fataal. Een middenvelder van TEC punterde de bal onder keeper van den Berk door. Alem was van slag en nog in dezelfde minuut deelde TEC de genadeslag uit: 1-3.
Meteen besloten Kollenburg en van Boxtel om achterin één op één te gaan spelen en brachten ze de net gewisselde Theo Leerintveld weer terug in het veld. Dit bleek bijna een meesterzet te zijn, Alem kwam via Leerintveld nog terug naar 2-3, maar de tijd bleek te kort om in het laatste slotoffensief nog de gelijkmaker te produceren.

Henri v/d Berk

Erwin v/d Neut Ton Steenbekkers John Donks