08-09-2012 DSC 3 - Alem 3 2 - 1

DSC 3 - Alem 3   2-1    (1-1)

Goede oefenwedstrijd

Alem 3 slaagde vanmiddag, onder tropische temperaturen, met glans voor de generale repetitie voor aanvang van het nieuwe seizoen.
Tegen het sterke DSC 3 werd nipt verloren, terwijl Alem voetballend bijna de hele wedstrijd de betere ploeg was.
Een kwartier na rust leek de gemiddelde leeftijd de balans definitief in het voordeel van DSC te kantelen (het Kerkdrielse team kwam in deze fase ook op voorsprong).
In het laatste deel van de wedstrijd kon Alem, aanvallend geen vuist maken, bleef DSC wat dreigender, maar speelde Alem nog steeds het betere voetbal.
Nieuwkomer John Donks speelde 'n ijzersterke wedstrijd als verdedigende middenvelder, terwijl doelman Stephan de Jong uitstekend het Alemse doel verdedigde en daarmee solliciteerde naar 'n basisplaats in het keurkorps van team-manager Piet van Boxtel.

Stephan de Jong

Henri v/d Berk Ton Steenbekkers John Donks Hans Brekelmans