29-04-2010 Alem 3 - St Michielsgestel 10 7 - 1

Alem 3 - St Mich.Gestel 10   7-1

Het was spannend!

Na en blamerende nederlaag van afgelopen zondag tegen de bijna nummer laatst wilde Alem 3 revanche!
Was dat de echte spanning of ging het eigenlijk ergens anders over?
De competitie is gelopen, een terechte kampioen maar wie wordt nummer twee?
Was dat de spanning of ging het echt ergens over?
Jazeker het gaat binnen het team van Alem 3 over twee hele belangrijke zaken.
Wie wordt er TOPSCOORDER en wie de koning van de ASSISTS?
Theo is voor (nee was) voor beide titels in de race. Maar na een (te) lang oponthoud in Antwerpen heeft hij alle titels verprutst.
De wedstrijd begon met een totaal gerenoveerd Alem 3. Maar liefst 6 nieuwe spelers wilde onze kleuren verdedigen en dat was GESTEL te machtig.
Hansje voorspelde voor de wedstrijd te scoren en zo deed hij. Leon voorspelde voor de wedstrijd Theo te passeren op de lijst van …… en zo deed hij. Joop dacht Theo te passeren op de lijst van…. en zo deed hij!
Met dank aan alle invallers hebben we de wedstrijd gedegen en goed uitgespeeld.
Leon heeft 7 maal doel getroffen en Joop, even zoveel assist gegeven waardoor Theo in de laatste twee wedstrijden aan de bak zal moeten en dat gaat hem lukken.
De op twee na laatste wedstrijd winnen met 7-1 op een hard veld op donderdag avond is bijzonder en dat heeft Alem 3 dan ook laten zien in de Kantine na afloop. Geen bier, geen klein frikadellen (die waren er wel op het feest van Jack en Anita diezelfde avond waar ook onze leider was!!!!)) maar wel veel team geest en dat is waar het omgaat in het elftal van Alem 3.

4x Leon Maas
2x Kevin Broekmeulen