13-04-2009 Hedel 5 - Alem 3 7 - 4

Hedel 5 - Alem 3   7-4   (5-3)

Het is lang geleden dat het derde zo'n korfbaluitslag heeft meegemaakt. En ondanks dat cijfers nooit liegen, had de uitslag makkelijk andersom kunnen zijn of had er een 8-8 op het electronische scorebord kunnen staan.
Alem 3 begon voortvarend aan de wedstrijd en had via Ton (2x), Theo, Rick en Wim uitstekende kansen op een of meerdere openingstreffers.
Maar de keiharde wetten van de voetballerij waren ook vandaag van toepassing. Dankzij niet oplettend verdedigen en matig keeperswerk van invaller doelman Jorn, stond het tien minuten later gewoon 3-0 voor de thuisploeg. Alem 3 kwam terug in de wedstrijd via een geplaatst afstandschot van Theo en goed doorzetten van Wim tot 3-2. Door wederom niet doortastend ingrijpen herstelde Hedel al vrij snel de marge weer tot 5-2. Net voor het rustsignaal scoorde Burney de 5-3.

Als Rick net na de rust een levensgrote kans had verzilverd, dan was er nog van alles mogelijk geweest. Nu vielen de doelpunten wederom aan de andere kant, terwijl Ton al koppend voor de eindstand mocht zorgen.
De derde helft was in ieder geval ouderwets gezellig en doet iedereen verlangen naar 23 mei wanneer het jaarlijkse uitje op het programma staat.

3-1 Theo Leerintveld
  3-2 Wim Steenbekkers