05-10-2008 Alem 3 - OSC'45 7 12-0

Alem 3 - OSC'45 7   12-0   (6-0)

Monsterscore

Regen en wind geselden het Alemse sportpark toen vanmorgen werd afgetrapt door Alem 3 in de wedstrijd tegen OSC'45 7.
Alem 3 tegen OSC'45 7 staat altijd garant voor 'n spannende wedstrijd, waarbij Alem het lastig heeft tegen de geslepen spelende Orthenaren.
In deze ontmoeting had Alem 3 echter geen kind aan het door blessures sterk verzwakte OSC'45.
Al in de eerste minuut trof Bard van den Boogaard doel en na 'n kwartier stond de teller al op drie.
OSC'45 probeerde nog wel tegenspel te bieden, maar verder dan één echte kans (goede redding van Paul Leyten) kwam men in de eerste helft niet, terwijl Alem bijna elke kans in 'n doelpunt omzette.
Wim Steenbekkers scoorde net voor rust 6-0, net ná het fluitsignaal, voor 'n overtreding op Steenbekkers. De overigens uitstekend fluitende scheidsrechter v/d Kammen, kende in eerste instantie het doelpunt toe, maar na overleg met de doelman en aanvoerder van OSC'45 kwam v/d Kammen op zijn beslissing terug. De aansluitende vrije trap werd door Fons van Boxtel onberispelijk in het Orthense doel gemikt.

In de tweede helft startte de Orthense formatie met 'n offensief, maar OSC'45 7 kon voorin geen vuist maken en de Alemse defensie kwam niet in gevaar.
Toen Thomas van Mook na 'n kwartier in de tweede helft de 7e Alemse treffer maakte, was de tegenstand van OSC'45 gebroken en liep Alem uit naar 'n monsterscore van 12-0.

Door deze uitslag moet volgende week de uit 'n monikkenklooster in Nepal teruggekeerde Theo Leerintveld vrezen voor zijn basisplaats... "never change a winning team" aldus coach Hanegraaf.

Opstelling:

Paul Leyten