07-09-2008 Alem 3 - OJC Rosmalen 16 11-1

Alem 3 - OJC Rosmalen 16   11-1   (6-1)

Goed begin Alem 3

Onder herfstachtige omstandigheden begon vandaag de competitie voor Alem 3.
Tegenstander op Sportpark "de Oude Maas" was het laagste senioren-team van OJC Rosmalen.
OJC Rosmalen bleek dan ook niet over te lopen van kwaliteit en Alem 3 rolde, zonder zelf goed te spelen, deze povere opponent dan ook gemakkelijk op.
In de 3e minuut brak Theo Leerintveld de score al open, met 'n simpel rollertje geholpen door 'n Rosmalense tegenstander zette hij Alem al vroeg in de wedstrijd op voorsprong.
Daarna liep Alem 3 uit naar 'n monsterscore. Het Rosmalense team mocht zich zelfs in de handen knijpen, dat de Alemse teller maar op "11" bleef steken. Als Bard van den Boogaard en vooral Theo Leerintveld wat scherper waren geweest, had de score nog veel hoger uit kunnen vallen.
Uitblinker aan Alemse zijde was Jack Bogers (na de wedstrijd door de overige spelers unaniem tot "man of the match" uitgeroepen) die alsof de tijd geen vat op hem heeft gehad 'n uitstekende wedstrijd speelde, die hij bekroonde met een schitterend doelpunt.

Alem 3 mag zich toch niet te snel rijk rekenen, want tegenstanders van dit matige gehalte zal Alem in deze competitie waarschijnlijk niet meer tegenkomen.
Volgende week wacht TGG 9 en dit zal 'n moeilijker te klaren klus zijn dan het OJC Rosmalen van vanmorgen.

Opstelling:

Tom van Geffen