10-02-2008 Emplina 7 - Alem 3 4-0

Emplina 7 - Alem 3   4-0   (3-0)

Kansloze nederlaag

Het regende deze week afmeldingen, zodat we zondagmorgen kwart over 10, nog 10 spelers hadden om tegen koploper Emplina 7 te spelen.
Na overleg, intensief speurwerk en diverse telefoontjes, waren vader Jack en zoon Jacco Bogers bereid om het derde de helpende hand toe te steken.

Over de wedstrijd kunnen we kort zijn, Alem 3 werd door Emplina op alle fronten overklast.
Secuur combinerend werd Alem onder druk gezet. Doelpunten konden niet uitblijven en na 'n kwartier werd de bal over stand-in keeper Herold Verschuure in de bovenhoek gekruld.
Ondanks het grote veldoverwicht van de Empelse ploeg kreeg Alem in de counter toch wat kansjes, na 'n schitterende diepte-pass van Wim Steenbekkers, lobte de vandaag gedreven spelende Theo Leerintveld de bal nèt over het doel.
Emplina verzilverde haar kansen wél en liep uit naar een 3-0 ruststand.

Pal na rust was de wedstrijd gespeeld, toen 4 minuten na de hervatting Emplina 7 de 4-0 binnentikte.
'n monsternederlaag lag in het verschiet, ware het niet dat Jack Bogers op zijn oude plaats in het hart van de defensie uitgroeide tot "man of the match". Vooral dankzij hem en doelman Verschuure slaagde Emplina er niet meer in de uitslag uit te bouwen en bleef het bij 'n verdiende 4-0 nederlaag.

Opstelling:

Herold Verschuure