22-04-2007 Alem 2 - Zaltbommel 4 1-2

Alem 3 - Zaltbommel 4 1-2 (1-0)

Zaltbommel vergalt wedstrijd

Alem 3 moest vanmorgen op 'n bijna onbespeelbaar veld (in de sahel landen zijn groenere velden te vinden dan het Alemse tweede veld) aantreden voor 'n heuse interland tegen Zaltbommel 4.
De verwachting dat de Noord-Afrikaanse baltovenaars beter uit de voeten zouden kunnen in de Alemse zandbak, leek in de beginminuten al snel bewaarheid te worden. Alem doelman Ben van Boxtel reageerde 2 keer uitstekend toen 'n Zaltbommelse spits alleen voor hem opdook.
Alem kwam op voorsprong, Ton Steenbekkers werd binnen de zestien vastgehouden en Theo Leerintveld verzilverde de toegekende strafschop.

Daarna onstond er een wedstrijd in een grimmige sfeer, waarbij de ongeveer 50 meegereisde Zaltbommel "supporters" en Zaltbommel trainer, zich misdroegen, vooral scheidsrechter van der Kammen moest het ontgelden.
De uitstekend leidende van der Kammen, moest de wedstrijd zelfs staken, vanwege de agressieve en bedreigende intimidatie-praktijken van Zaltbommelse kant.
Omdat Alem geen zin had om door de week het restant van deze wedstrijd uit te spelen, werd op verzoek van de thuisploeg de wedstrijd hervat.
In de slotfase ging Alem 3 toch ten onder en toen Zaltbommel 4, vijf minuten voor tijd op voorsprong kwam, blies scheidsrechter van der Kammen op verzoek van aanvoerder Steenbekkers voor het einde van de wedstrijd... Alem 3 had er geen zin meer in....
Zuur veries voor Alem 3 en zuur voor RKKSV 5, maar hopelijk wordt Zaltbommel snel kampioen, want dit soort ploegen zijn we in deze klasse liever kwijt dan rijk !!

Opstelling:

Ben van Boxtel

Martien Toonen Fons van Boxtel
(Adri Leerintveld)
Marc van Boxtel Harm Overheul
(Bernard Scully)

Leon Verhoeven (Maarten Steenbekkers) Wim Steenbekkers Ton Steenbekkers Henri v/d Berk

Bard v/d Boogaard
(Alex Bron)