21-01-2007 Alem 3 - Hedel 4 2-0

Alem 3 - Hedel 4 2-0 (1-0)

Alem 3 komt goed uit de winterstop

Tegen een ieders verwachting in werd er vanmorgen toch gevoetbald op sportpark "de Oude Maas".
Hoewel de weergoden bakken met regen en stormwind over het Alemse voetbalveld hadden gekieperd, werd er klokslag 11 uur afgetrapt onder leiding van de uitstekend fluitende scheidsrechter van der Kammen.
Na de wanprestatie in Hedel was Alem 3 er alles aan gelegen wat recht te zetten tegen Hedel 4.
Dankzij het moeilijk bespeelbare veld en de harde wind, werd het 'n rommelige wedstrijd en hadden beide teams moeite om kansen te creëeren.
10 minuten voor rust ontsnapte Bernard Scully aan de aandacht van de Hedelse verdedigers en prikte de 1-0 achter de Hedelse sluitpost. Scully die zich uitstekend revancheerde voor zijn matige spel in de vorige wedstrijd tegen Maliskamp.

In de rust besloot interim-coach van Boxtel (Hoofd-coach Hanegraaf was repeteren met de "Blaas en Boem-band" voor het komende Carnaval) tot 'n gouden wissel: Hij bracht Kevin Broekmeulen voor routinier Adri Leerintveld. Broekmeulen beschaamde het vertrouwen niet en al bij zijn eerste balcontact na 18 seconden in de tweede helft liet hij Hedelse keeper kansloos: 2-0.
Ondanks een aantal goede kansen, kopkans Wim Steenbekkers, Kevin Broekmeulen raakte de paal, kwam er in de 2-0 stand geen verandering meer. Joop Kollenburg behaalde 'n overwinning op zichzelf... hij speelde 'n uur probleemloos mee, voordat hij zich liet vervangen door de net uit de nachtdienst gekomen Martien Toonen.
Vlak voor tijd viel Bernard Scully uit met 'n hamstring-blessure, die hem naar het zich laat aanzien enkele weken aan de kant zal houden.

Rest nog één vraag.... WAAR WAS THEO ???????

Opstelling:

Ben van Boxtel