17-09-2006 Hedel 4 - Alem 3 4-0

Hedel 4 - Alem 3 4-0 (1-0)

Alem 3, Dramatisch...

Een van de slechtste wedstrijden van Alem 3 ooit. Geen enkele combinatie, geen enkele kans uitgespeeld, te laag tempo, geen beleving.
Het ook zeer matige Hedel 4 won de wedstrijd tegen Alem 3 zeer eenvoudig, omdat ook de Alemse "dragende" spelers vandaag niet thuis gaven. Joop Kollenburg "stond" letterlijk links op het middenveld, iemand die op maandagmorgen op de bus staat te wachten is nog actiever dan Joop vanmorgen. (Als excuus moet vermeld worden, dat Joop gisterenavond/nacht een zwaar feest achter de rug had). Dit excuus was niet van toepassing op de rest van Alem 3, dat op geen enkele wijze aanspraak op 'n overwinning kon maken.

Omdat ook Hedel 4 'n niet al te best team heeft bleef Alem nog lang uitzicht houden op 'n beter resultaat. Eén kans kreeg Alem 3 deze wedstrijd, maar Hans Hanegraaf schoot de bal tegen de Hedelse keeper.
In de laatste minuten van de wedstrijd liep Hedel 4 nog uit naar 'n 4-0 overwinning.

Opstelling:

Maarten Steenbekkers