10-09-2006 Alem 3 - Maliskamp 4 6-1

Alem 3 - Maliskamp 4 6-1 (4-1)

3 punten voor Alem 3

Alem 3 was er op gebrand om het verlies van vorige week goed te maken. Maliskamp 4 was het slachtoffer van deze dadendrang. Adri Leerintveld was op dreef en bezorgde de Maliskamp verdediging handenvol problemen. Met 3 doelpunten zette hij broer Theo (die nog op vakantie is) op 'n serieuze achterstand op de topscorerslijst. Het zal voor Theo een uitdaging zijn om Adri dit seizoen als topscorer nog te achterhalen.

Na rust speelden vader en zoon Bogers in de punt van de aanval. Opgemerkt dient te worden dat Jacco beter speelde dan z'n vader, die duidelijk nog wat wedstrijdritme te kort komt.

Het was helaas jammer dat 'n aantal Maliskamp-spelers sportiviteit niet hoog in het vaandel hadden staan. Waardoor scheidsrechter Zwamborn (heel verstandig) de wedstrijd in de 85ste minuut beëindigde.

Opstelling:

Tom van Geffen