11-12-2005 Rossum 3 - Alem 3 4-0

Rossum 3 - Alem 3 4-0 (2-0)

Alem 3 krijgt te weinig.

Dankzij de vele blessures en afmeldingen, moest Alem 3 vandaag met een veredeld jeugdteam aantreden voor de altijd beladen wedstrijd tegen Rossum 3.
Voetballend was Alem 3 beter dan Rossum. De beste kansen om de score te openen waren dan ook voor de formatie van interim-coach van Boxtel (hoofd-coach Hanegraaf was door griep geveld) het ontbrak echter aan stootkracht om de kansen in 'n doelpunt om te zetten. Het niet bijzonder sportief spelend Rossum, dat fysiek spel en intimidatie tot hun belangrijkste wapens verheven had, kwam goedkoop aan hun doelpunten. Alleen het 3e Rossumse doelpunt werd gescoord uit een goedlopende aanval. Tevoren had Bart van Lent met afstandschoten paal en lat getroffen en had Henri van den Berk al een dot van een kans laten liggen.
De enige aan Alemse kant, die aanspraak dacht te maken op een vermelding op de topscorers-lijst was Leon Verhoeven. Hij deed werkelijk bijna alles goed, de aanname, het schot "uit de draai" in de rechterbovenhoek... hij was alleen even vergeten dat dit wel moet gebeuren in het Rossumse doel... Alem-keeper Rudolf van Rooij was volstrekt kansloos op de inzet van Leon !
Al met al stond er na 90 minuten spelen een zeer geflatteerde 4-0 voor Rossum op het scorebord, waar een gelijkspel beter de verhoudingen in de wedstrijd had weergegeven.

Opstelling:

Rudolf van Rooij