18-04-2004 Alem 3 - Nederwetten 4 7 - 1

Alem 3 - Nederwetten 4 7-1 (3-0)

Geen kans voor Nederwetten

De eerste aanval na het beginsignaal van scheidsrechter Wim Zwamborn leverde ook meteen het eerste doelpunt voor ons op.
Gesteund door de harde wind werd een goede aanvalscombinatie door Mari Leerintveld doeltreffend afgerond.
Door de wind en het hobbelige veld was goed voetbal bijna onmogelijk en ondanks de grote druk op het Nederwettense doel bleven verdere doelpunten lange tijd uit.
Het was Tonny van Lent die uit een geweldige scrimmage 2-0 liet aantekenen en zo aan trainer Jos van der Els liet zien hoe je in het 3e doelpunten moet maken.
Vlak voor rust was het weer Mari die de 3-0 inkopte.

In de tweede helft kwam Joop Kollenburg onze Tilburgse aanwinst Tom Waaiers vervangen en na 10 minuten pikte ook Joop zijn doelpuntje mee. Theo daarintegen, gehinderd door een hamstringblessure, kreeg vandaag het doel niet gevonden, naar eigen zeggen voor het eerst sinds jaren.
Alem liep in de tweede helft toch nog uit naar een grote overwinning. Via goals van Ton, Henri en Wim was het vlak voor tijd 7-0.
Bijna in het slotsignaal redde Nederwetten de eer. Een hard schot van de Nederwettense spits verween achter de verbouwereerde Piet van Boxtel in de kruising.
Hierna hield scheids Zwamborn het voor gezien en was 7-1 de eindstand.

Tom Waaiers maakt overigens een bliksemcarriere door bij onze vereniging, want na de wedstrijd werd hij door coach Bernard Scully zelfs opgenomen in de selectie van Alem 2.

Opstelling:

Piet