04-04-2004 Jan van Arckel 7 - Alem 3 0 - 2

Jan van Arckel 7 - Alem 3 0-2 (0-1)

Jan van Arckel verslagen.

De wedstrijd tegen Jan van Arckel werd door ons toch met wat schrik tegemoet gezien. In de thuiswedstrijd was Jan van Arckel de betere ploeg geweest en mochten wij blij zijn met het toen behaalde gelijkspel.
Door de gebruikelijke afmeldingen was Mari Leerintveld vanmorgen weer bereid gevonden om dreh und angelpunkt van Alem 3 te zijn. De geblesseerde Joop Kollenburg werd omgepraat om toch zijn voetbaltas uit de kofferbak van de BMW te halen.

Ook bij Jan van Arckel ontbraken enkele spelers en in de beginfase werd de geblesseerde Jan van Arckel-spits Tonnie Pootjes node gemist bij 2 goede kansen voor de thuisploeg.
Jan van Arckel had de hele eerste helft een veldoverwicht, maar de beste kansen waren door goed countervoetbal voor ons. Nadat zo'n counter door de broers Leerintveld goed werd afgerond kregen we nog enkele goede kansen, (waaronder 'n schot op de lat van Theo) maar we kwamen niet meer tot scoren. Jan van Arckel kon hier alleen een goed genomen vrije trap door Joost de Wit tegenover stellen, die echter goed door Piet werd gepareerd.

In de rust moest Joop toch geblesseerd opgeven, en een paar minuten in de tweede helft haakte ook Mari nog af met een liesblessure en zijn plek werd weer door de licht geblesserde Jules ingenomen. Het was daarom niet verwonderlijk dat Jan van Arckel in de tweede helft heer en meester was op het middenveld.
Na een scherpe counter van ons, dachten we de wedstrijd te hebben beslist, wij dachten een schot van Adri toch duidelijk achter de doellijn gezien te hebben, scheids, grens en Ammerzodense bank dachten daar anders over en het bleef het 0-1.
10 minuten voor tijd kropen we door het oog van de naald, aanvoerder Loek Fraaie schoof de bal vanuit kansrijke positie centimeters langs de voor ons goede kant van de paal.
Pal voor tijd bracht Theo de beslissing, op het randje van buitenspel liet hij de 0-2 eindstand aantekenen.

Opstelling:

Piet